شیدایی بزم شعر و عکس

شرط یگانه زیستن میان عطش کاکتوس بودن است #زهراسادات قاسمی

شیدایی بزم شعر و عکس

شرط یگانه زیستن میان عطش کاکتوس بودن است #زهراسادات قاسمی

شیدایی بزم شعر و عکس

مدام دلتنگت می شوم
و باز بی تفاوت اینهمه دلتنگی
تقصیر تو است
که همیشه اول سلام میدهی
و میخندی
اما بعد بدون خداحافظی می روی
کدام شیرینی را
در چای سرد چشم هایت حل کنم
تا رد شود این لحظه های تلخ...
تلخی لحظه هایی را که بی هوا میروی
بی هوا دلتنگت میشوم
نگران من نباش
تا وقتی هوادار توام...

زهرا سادات قاسمی

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۴۱ - روح‌الله حبیبی‌پور
    عالیه
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۵:۱۴ - (^_^)abolfazl (^_^)
    +++++
  • ۲۶ مرداد ۹۵، ۱۴:۳۲ - (^_^)hafez (^_^)
    ++++
نویسندگان

تو با من بودی

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ


 آنگاه که نطفه بودنم بسته شد 

و ضربان قلب شروع به دویدن کرد 

و سلول ها در رویای زندگی

 هی تولید نسل میکردند 

و سحرگاهی که طنین صدای گریه ام در هوا پیچید 

و در آغوش گرم مادر آرام گرفت 

تو با من بودی .

.

آنگاه که صداقت در موج موج کلام معصوم کودکی

 میچرخید و می رقصید 

و همه زندگی به باد بادکی نه چندان گران منتهی می شد 

و همه باورها به آب نباتی بی قیمت 

تو با من بودی

وقتی غول های چراغ جادو دیگر ترسی برایم نداشت 

و به پوچی قهرمان های داستان پی بردم 

تو با من بودی .


معماهای زندگی یکی پس از دیگری حل شد 

اما معمای وجود تو بزرگ و بزرگتر 

بگو چگونه ترا برای خود 

بگو چگونه ترا برای دیگران تفسیر کنم


به من بگو تا شوق را از شور 

عشق را از نور 

و ترا از تو پیدا کنم.. 

#زهراسادات_قاسمی


#ماهتون_عسل 

#بازگشت_به_آغوشت_همیشه_شیرین_است

#رمضان_الکریم

#ماه_علی_ع

#گوارای_جونتون_عشقبازی_باخدا

#میشه_التماس_کنم_دعام_کنید؟

#لذت_عکاسی 

#کاشان


  • زهرا سادات قاسمی

نظرات  (۲)

  • طاها میرویسی
  • قشنگ بود
    هم عکس هم نوشته :)
    پاسخ:
    ممنونم بزرگوار لطف دارید
  • محسن رحمانی
  • خیلی زیبا بود سپاس.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم بزرگوار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی